Zavřít    
ECDL - Počítačová dovednost a gramotnost

1. Cílová skupina účastníků kurzu/kurzů/školení
  • Architekt
  • Stavební inženýr
  • Samostatný stavební technik
  • Stavební technik
  • Vyšší, střední i nižší management firmy
  • Administrativní pracovníci firem
  • SŠ, VŠ
  • zdravotní stav bez omezení
  • ostatní zájemci
2. Obsahová náplň kurzu/kurzů/školení

UČEBNÍ PLÁN
    Textový editor-základy
    Tabulkový kalkulátor-základy
    Pojmy informačních technologií
    Práce s počítačem a správa souborů
    Textový editor-pokročilý
    Tabulkový kalkulátor-pokročilý
    Databáze/systémy pro úschovu dat
    Prezentace
    Služby informačních sítí

3. Metoda hodnocení účastníků kurzu/kurzů/školení

Na ověření získaných znalostí a dovedností bude využito v projektu zpracovaných testů, popř. seminární práce.

4. Uplatnitelnost znalostí získaných absolvováním kurzu/kurzů

Získané znalosti budou uplatnitelné nejen u stávajícího zaměstnavatele, ale vzhledem k povaze i v jiných firmách a odvětvích.

Absolvent umí:
  • Efektivně pracovat s počítačem v prostředí desktopu
  • Spravovat a organizovat soubory a adresáře
  • Pracovat s ikonami a okny na ploše
  • Využívat vyhledávací funkce, nástroje editace a různé možnosti tisku
  • Používat textový editor v rozsahu základy
  • Používat tabulkový kalkulátor v rozsahu základy
  • Vytvořit jednoduchou prezentaci
  • Pracovat se základními vyhledávacími nástroji v rámci www prohlížečů
  • Tisknout webové stránky
  • Používat elektronickou poštu
5. Přehled materiálů (i literatury) používaných v průběhu kurzu/kurzů

Materiály jsou vytvořeny.

Literatura:
    Broža, P.: Pracujeme ve Windows XP 1+2.díl, Computer Press 2005
    Hlavenka, J.: Tabulky v programu Excel,1+ 2 díl, Computer Press 2004
    Hlavenka, J.: Texty v programu Word, 2.díl, Computer Press 2004
    Lapáček, J.: Internet a Microsoft Internet Explorer, Computer Press 2005
    Magera, I.: Microsoft Office Power Point 2003, Computer Press 2005
    Morkes, D.: Microsoft Office Access 2003, Computer Press 2004
    (C) Copyright 2024